a

Facebook

Twitter

کپی رایت 2015 پوسته لیبرو.
تمامی حقوق محفوظ است.

8:00 - 19:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

09128593599

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

فیسبوک

جستجو
فهرست

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

نقشه راهبردی موفقیت شما در فضای آنلاین
خدمات دیجیتال مارکتینگ آوانیکس > استراتژی دیجیتال مارکتینگ

فضای دیجیتال، بستر ایده‌آلی برای برندینگ، فروش و توسعه کسب و کار شما ایجاد کرده است.اما باید بدانید چطور از این بستر استفاده کنید، در کدام بخش‌های فضای آنلاین سرمایه‌گذاری بیشتری کرده و به طور کلی، مسیر تحقق اهداف شما با استفاده از دیجیتال مارکتینگ چگونه خواهد بود.

با استراتژی دیجیتال مارکتینگ:

مسیر بازاریابی شما مشخص است

فرصت‌های بازاریابی را خواهید شناخت

KPIهای کلیدی را مشخص خواهید کرد

هزینه‌های مارکتینگ خود را کنترل خواهید کرد

بدون استراتژی دیجیتال مارکتینگ:

بهترین کانالهای فروش خود را نمی‌شناسید

اتلاف هزینه آزمون و خطا خواهید داشت

نمی‌دانید در چه کانالی و به چه صورت تبلیغ کنید

اولویت‌های آنلاین کسب و کارتان را نمی‌شناسید

طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ با مدل SOSTAC

برای طراحی استراتژی‌های کلان دیجیتال مارکتینگ، استفاده از مدل و چارچوب جهانی و استاندارد SOSTAC کمک زیادی خواهد کرد. ما با استفاده از این مدل و در ۶ گام، استراتژی جامع و کلان دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما را طراحی می‌کنیم.

در گام اول باید شناخت تحلیلی کامل و دقیقی از شرایط فعلی کسب و کار شما، بازار، رقیبان، مشتریان هدف و به طورکلی تمام عوامل موثر در موفقیت یا شکست محصول و کسب و کار شما پیدا کنیم.

در بخش تحلیل وضعیت، ابتدا از درچه‌ای واقع‌گرایانه، حقیقت کسب و کار شما را آنالیز خواهیم کرد.

سپس با توجه به واقعیت بازار، کسب و کار و محصولات شما، اهدافی ارزشمند، منطقی و با ضریب اطمینان تحقیق بالا را برای بازه زمانی مد نظر طراحی خواهیم کرد. این اهداف باید از ویژگی‌های SMART برخوردار بوده و رهیافت‌های هدفگذاری مدل SOSTAC را در بر بگیرد.

در گام سوم، استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما حول اهداف مشخص شده در گام قبل، تدوین خواهد شد. این استراتژی به ما می‌گوید که مقصد کجاست و از چه مسیری و با چه ابزارها و منابعی باید به هدف رسید.

تاکتیک‌ها، پلن اجرایی استراتژی هستند. استراتژی مسیر را مشخص می‌کند اما تاکتیک‌ها به ما می‌گویند که دقیقاً به چه شکل باید به مقصد رسید.

برنامه‌های اجرایی استراتژی شما در این بخش مشخص می‌گردد.به عنوان مثال، آیا در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشیم یا خیر، اگر پاسخ مثبت است، در کدام شبکه‌های اجتماعی، با چه رویکردی و چه فرکانسی، چه محتوایی با چه هدفی منتشر شود و …

و یا اگر قصد برگزاری کمپین تبلیغاتی داشته باشیم کانال تبلیغات مد نظر چیست، استراتژی و رویکرد کمپین چه خواهد بود و …

در گم پنجم، نوبت به اجرا می‌رسد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته در بخش Tactics، در این بخش وارد فاز اجرایی شده و کلیه اقدامات را مطابق با برنامه‌ریزی مدون و زمان‌بندی مشخص شده اجرا خواهیم کرد.

مرحله آخر، بخش کنترل عملکرد است. اندازه‌گیری نتایج عملکرد با استفاده از KPIهایی که در بخش استراتژی و تاکتیک مشخص شده است به ما نشان می‌دهد که آیا در مسیر درست حرکت‌ می‌کنیم یا خیر.

نتایج تحلیلی این بخش به ما کمک می‌کند تا در صورت نیاز، استراتژی و تاکتیک‌های خود را اصلاح کرده و بهبود ببخشیم.

تعرفه طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ

سازمان‌ها

  • سطح کیفی اجرا: ۱۰۰%
  • مدت زمان طراحی: ۳ هفته
  • بازخوردگیری و اصلاح: دارد

شرکت‌ها

  • سطح کیفی اجرا: ۷۰%
  • مدت زمان طراحی: ۲ هفته
  • بازخوردگیری و اصلاح: دارد

استارتاپ‌ها

  • سطح کیفی اجرا: ۴۰%
  • مدت زمان طراحی: ۱ هفته
  • بازخوردگیری و اصلاح: ندارد

در مورد استراتژی کسب و کار خود سوال بپرسید!