a

Facebook

Twitter

کپی رایت 2015 پوسته لیبرو.
تمامی حقوق محفوظ است.

8:00 - 19:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

09128593599

تماس برای مشاوره رایگان

اینستاگرام

فیسبوک

جستجو
فهرست

طرح کسب و کار

تضمین موفقیت کسب و کار روی کاغذ!

هیچ ایده‌ای بدون برنامه‌ریزی اولیه به ثمر نمی‌رسد.باید پیش از آغاز کار باید بدانیم مقصد کجاست، مسیر رسیدن به مقصد چیست و برای رسیدن به هدف، با کمترین منابع و سریع‌ترین زمان به چه مواردی نیاز خواهیم داشت

بدین منظور خدمات اختصاصی شما به شرح زیر ارائه خواهد شد(برای مشاهده توضیحات، روی هر عنوان کلیک کنید):

تحقیق بازار

وظیفه تحقیق بازار، پاسخ به چند سوال است:

  1. آیا ایده شما مشکلی را حل کرده یا راه حل بهینه‌تری ارائه می‌دهد؟
  2. آیا بازار و جامعه هدف ایده شما از ایده مربوطه استقبال خواهند کرد؟
  3. چگونه ایده را به بازار معرفی کرد تا ضرورت استفاده از آن نهادینه شود؟
  4. آیا بازار هدف شما اشباع شده یا هنوز فرصت‌هایی برای سهم بازار وجود دارد؟

و به طور خلاصه اینکه، آیا این ایده در بازار جواب می‌دهد یا خیر و چه تغییراتی در ایده اجرا کنیم تا احتمال موفقیت آن افزایش یابد…

نهایی سازی ایده

با استفاده از داده‌ها و نتایج تحقیق بازار، ایده خام و اولیه شما اصلاح شده و حالت بهینه آن طراحی می‌گردد. در صورت نیاز فرآیند تخقیق بازار برای ایده جدید مجدداً اجرا خواهد شد و این چرخه تا زمان کسب اطمینان حداکثری از بازدهی ایده، ادامه خواهد داشت.

طراحی مدلهای درآمدزایی

مهم‌ترین بخش تکمیل ایده، طراحی مدل‌های درآمدزایی بهینه برای ایده کسب و کار شما خواهد بود. مدل‌های درآمدزایی نهایی از فاکتورهای زیر تبعیت می‌کنند:

  1.  نوآورانه بودن مدل درآمدزایی
  2.  تنوع مدلهای درآمدزایی در ایده
  3. متناسب با فضای بازار و رقبا
  4. دارای ارزش پیشنهادی برای مشتری(توجیه‌پذیر بودن خرید)

نوآوری در خدمات و مزیت رقابتی

صرف جدید بودن ایده شما نمی‌تواند تضمینی برای موفقیت آن باشد. ایده‌ها تکثیر می‌شوند و برای برند شدن و گرفتن سهم بازار و البته تثبیت سهم و افزایش آن، باید بتوان همواره از خدماتی نوآورانه بهره برد.

در این بخش، در راستای ایده اولیه شما، خدمات و قابلیت‌هایی طراحی خواهیم کرد که بتواند نسبت به رقبای فعلی و آینده، مزیت رقابتی ایجاد کرده و مشتریان را به سمت خود جلب کند.

طراحی مدل کسب و کار

پس از انجام کلیه مراحل فوق، ایده شما به مدل اولیه کسب و کار تبدیل خواهد شد. در این مدل به طور خلاصه مشخص می‌شود که:

  1.  ایده شما چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟
  2.  مشتریان هدف چه کسانی هستند؟
  3.  منابع و هزینه‌های ضروری اجرای ایده چیست؟
  4.  از همکاری چه کسب و کارهایی باید استفاده نمود؟
  5.  بهینه‌ترین راه اجرای ایده و دسترسی به مشتری هدف چیست؟
  6.  مدل‌های درآمدزایی ایده چه هستند؟

فازبندی توسعه و اجرا

در آخرین مرحله قبل از اجرا، بر اساس مدل کسب و کار طراحی شده و امکانات و خدمات مد نظر، فازبندی اجرای خدمات و توسعه امکانات وبسایت یا اپلیکیشن شما طراحی خواهد شد.

بدین ترتیب می‌توانید سریع‌تر وارد بازار شده و محصول خود را عرضه کنید، پتانسیل بازار و استقبال را سنجیده و طبق بازخوردها، مدل کسب و کار را بهینه کنید.

فازبندی اجرا سبب کاهش هزینه‌های اولیه و کاهش ریسک شده که به دنبال آن، بهبود کیفی خدمات با توجه به داده‌های بازار و بازخورد مشتریان محقق خواهد شد.

طراحی استراتژی ورود به بازار

کدام بخش خدمات خود را در شروع کار رونمایی کنیم؟ کدام نیاز مخاطبان را هدف قرار دهیم؟ روی کدام مزیت خود مانور دهیم؟و …

سوالاتی از این قبیل مشخص می کند استراتژی ورود کسب و کار شما به بازار هدف به چه صورت خواهد بود.

کسب و کارها

ویژه ایده‌های بزرگ
  • تحقیق بازار آنلاین و آفلاین
  • حداکثر ۵ مرحله تحقیق بازار
  • طراحی حداکثر ۵ مدل درآمدزایی
  • طراحی حداکثر ۵ نوآوری در خدمات
  • فازبندی اجرا
  • طراحی استراتژی ورود به بازار

استارتاپ

ویژه ایده‌های مقیاس پذیر
  • تحقیق بازار آنلاین
  • حداکثر ۳ مرحله تحقیق بازار
  • طراحی حداکثر ۳ مدل درآمدزایی
  • طراحی حداکثر ۳ نوآوری در خدمات
  • فازبندی اجرا
  • طراحی استراتژی ورود به بازار

درآمدزا

ویژه ایده‌های کوچک
  • تحقیق بازار آنلاین
  • یک مرحله تحقیق بازار
  • طراحی حداکثر ۲ مدل درآمدزایی
  • طراحی ۱ نوآوری در خدمات
  • بدون بخش فازبندی اجرا
  • بدون استراتژی ورود به بازار

اگر می خواهید بدانید ایده شما جواب می‌دهد…